Ieteikumi veidojot vizītkartes

1. Kas, ko, kur, kāpēc?
Pirmā un svarīgākā lieta, kas jāņem vērā sagatavojot vizītkartes, ir informācija, ko jūs vēlaties nodot klientam. Pārliecinieties, ka ir skaidri redzams jūsu vārds, amata un uzņēmuma nosaukums, logotips. Rūpīgi pārdomājiet, ko iekļaut kontaktinformācijā – ir nepieciešams panākt līdzsvaru, nepārbāžot to ar saturu. Pieredze rāda, ka mājas lapas, e-pasta adresi un tālruņa numuru norādīt ir būtiski.
2. Padariet to lasāmu
Ja vēlaties iekļaut lielu informācijas apjomu, var rasties ideja samazināt teksta izmēru. Esiet uzmanīgi – neliels teksta bieži vien var izskatīties salasāms ekrānā, bet izdrukājot informācija nav uztverama. Parasti iesaka lietot fonta izmēru, kas ir ne mazāks nekā 8 pt. Fontu saglabājiet profesionālu un vienkāršu – nepakļaujaties kārdinājumam izmantot Comic Sans, vai detalizētus kaligrāfijas fontus, kuri grūti lasās.
3. Reljefs, papīrs un citi materiāli
Reljefs padarīs vizītkarti taustāmāku, dos 3D efektu, kas radīs elegances un stila sajūtu. Pētījumi rāda, ka piedāvājot vairāk nekā vienu izjūtu vienlaicīgi, jūs uzlabojat objekta uztveri un tas labāk paliek atmiņā.
Varat apspēlēt papīra biezumu. Biezāka vizītkarte rada dārgāku iespaidu – tā ļaus uztvert jūsu biznesu nopietni un profesionāli. Mēģiniet domāt par savu karti kā par rokasspiedienu – nevienam nepatīk mīksts rokasspiediens, tad kāpēc viņi vēlētos mīkstu vizītkarti?
Jums varētu rasties kārdinājums izmantot neparastu materiālus. Lai gan tas noteikti būs labs efekts, jāpatur prātā arī praktisko pusi. Cilvēki bieži pieraksta papildus informāciju uz vizītkartēm – piemēram, kur to ieguvuši. To būs izdarīt daudz grūtāk uz metāla, koka, gumijas vai auduma.
4. QR kods
Šobrīd arvien vairāk tiek izmantots QR kods. Tas var saturēt visai daudz informācijas par, nepadarot nelielo kartes platību pārblīvētu. Tas ir arī ērts veids, kā izveidot saikni starp savu drukāto un tiešsaistes saturu – skenējot kodu, lietotāju var automātiski nosūtīt uz jūsu mājas lapu. Ir daudz bezmaksas QR kodu ģeneratori pieejami tīmeklī kā http://goqr.me/ vai https://www.the-qrcode-generator.com/
5. Krāsu izvēle
Ir vērtīgi veidojot vizītkartes, izvēlēties stilu un krāsas saskaņot ar esošo uzņēmuma zīmolu. Ja nav nekādu īpašu krāsu shēmu, varat izmantot krāsas, vadoties pēc sajūtām vai izmantojot tiešsaistes špikerus http://www.colorcombos.com/ vai http://paletton.com/
6. Vizuālais saturs
Ja vienā kartes pusē ir sakārtota nepieciešamā informācija, otru pusi varat izmantot vairāk vizuāli. Piemēram, izmantot brīvo vietu, lai parādītu jūsu produktus, vai attēlu, kas rada asociācijas ar jūsu biznesu. Varat atkārtot jūsu uzņēmuma logo uz kartes aizmugurē. Izmantojiet kvalitatīvus, profesionāli radītus attēlus. Apgalvojums, ka cilvēki neskatās vizītkartes otru pusi, nav patiess. Padomājiet par to, cik reizes jūs esat karti saņemot, pagriezis uz otru pusi, lai pārbaudītu, vai tur kas tur ir virsū.
5. Drošā zona
Izvietojiet svarīgu informāciju 5-10 mm attālumā no malām, lai nepieļautu tās nobīdi vai nogriešanu drukāšanas laikā.
Rakstā izmantotie avoti: mundybrothers.com, www.modny73.com, encrypted-tbn3.gstatic.com, todaybeam.com, creativemarket.com, streetdirectory.com, mimismom.com